wtorek, 12 lutego 2019

Zajączek - haft - SAL 3


Ostatnia część zabawy z haftowaniem to kontury 
zgodnie ze wzorem otrzymanym w paczuszce od Firmy Coricamo.


Efekt końcowy w moim wykonaniu prezentuje się następująco:








Zabawa z haftem była fajną okazją do spróbowania nowej techniki. 
Choć jest to bardzo czasochłonna technika, myślę, że "Zajączek" nie będzie ostatnim wzorem.


PS. Właśnie zorientowałam się, że wyszyte kontury wg instrukcji powinny być wykonane podwójną nitką. Ja użyłam jednej, ale dzięki temu wzór jest delikatniejszy.
Mam nadzieję, że to nie będzie uznane jako błąd ;)



3 komentarze:

  1. Bardzo fajny zajączek :) Ja też kreseczki zrobiłam jedną nitką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też użyłam tylko jednej nitki. Bardzo ładnie prezentuje się Twój zajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń